Nasza firma zajmuje się transportem paczek oraz przewozem osób na terenie Europy, charakteryzujemy się przede wszystkim doświadczenie oraz profesjonalizm. Przewozy do Niemiec są naszą specjalnością. Nasi kierowcy to osoby odpowiedzialne oraz wykwalifikowane. Nasza firma ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa jazdy oraz komfortu naszym klientom.

Wraz ze wzrostem popytu na środki transportu rośnie ilość firm oferujących transport osób. Podróżowanie staje się coraz bardziej popularne. Podróżuje się wykorzystując najróżniejsze środki transportu. Przewóz osób nakłada większe wymogi na przewoźnika. Biorąc te wymogi pod uwagę przewoźnicy wyposażają swoje tabory w nowoczesne pojazdy. Wykorzystują busy, które spełniają najwyższe standardy jakości. Gwarantują komfortowa i bezpieczna podróż nawet na długich trasach. Dzięki temu podróż staje się przyjemna. Duże bagażniki busów umożliwiają również przewóz paczek. Jeśli chcesz żeby twoja podróż minęła szybko, miło i bezpiecznie wybierz przewóz busem. Zapewniają oni bogatą siatkę połączeń za granicę kraju. Zapewniają transport niemal w każdą stronę. Kierowcy busów mają wysoka kulturę osobistą oraz bardzo duże doświadczenie. Gwarantuje to pełną satysfakcje klienta z usług przez nas świadczonych.

W czasach szkolnych interesowała mnie twórczość holenderskich mistrzów malarstwa. Zainteresowanie to przerodziło się w coś więcej. Zawsze chciałem pojechać do Amsterdamu do tamtejszych muzeów. Na szczęście mam ciocię w tamtych stronach, udam się do niej i przewiozę jej paczkę. Tylko czym pojechać? Po długich namysłach zdecydowałem, że będą to busy do Holandii. I tak się stało w pamiętne wakacje.

Od lat moim i żony marzeniem jest zamieszkanie w Niemczech. Ciężko pracowaliśmy i w końcu udało się nam pieniądze na nieduży domek. Postanowiliśmy do przeprowadzki wynająć firmę, która również przewozi ludzi i paczki. Były to busy do Niemiec. Zajmowali się przeprowadzkami więc bez problemu poradzą sobie w tym – pomyślałem. Po spakowaniu wszystkich naszych rzeczy, a zabraliśmy prawie wszystko, zadzwoniliśmy do firmy. Zareagowali szybko i już po chwili pakowali nasz dobytek. Warto korzystać z takich firm ponieważ są profesjonalistami i wiedzą co robią. Wszystko poszło szybko i bez zarzutu. Jeszcze tego samego dnia byliśmy w Niemczech. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług tej firmy, która jeździ busami do Niemiec. Warto podkreślić, że ich pracownicy mają duże doświadczenie i są fachowcami w swoim fachu. Szybko, tanio oraz w komfortowych warunkach przebiegła cała akcja z nasza przeprowadzką. Polecamy usługi tej firmy każdemu kto tylko chce usług na najwyższym poziomie.

Już od czasów szkoły podstawowej interesowałem się przyrodą. Zagłębiając się coraz bardziej w temat narastała we mnie chęć zwiedzenia i obejrzenia parków narodowych w naszym kraju oraz w Niemczech. Byłem jeszcze młodzieńcem a już snułem plany podróżowania busem do Niemiec po to żeby móc rozkoszować się widokiem zwierząt, ich miejscami lęgowymi jeśli mowa o ptakach. Również bujna i niespotykana roślinność budziła u mnie pozytywne emocje. Barierą która wydawała mnie się ciężka do pokonania była bariera językowa ale byłem pełen optymizmu, że i z tym dam sobie radę. Po zakończeniu edukacji w szkole podstawowej wybrałem liceum, w którym uczono języka niemieckiego. W ten oto sposób zadbałem o pokonanie bariery językowej. Już w szkole średniej byłem w dwóch parkach na terenie kraju oczywiście podróż odbyłem busem ponieważ to bezpieczny i pewny środek transportu. Po zakończeniu edukacji w liceum poszedłem do pracy żeby odłożyć pieniądze na moje podróżowanie po niemieckich parkach narodowych. Już po roku pracy pojechałem w pierwszą podróż do parku narodowego znajdującego się po naszej zachodniej granicy. Wrażenia oraz przeżycia były nie do opisania. Wszystko dzięki busom do Niemiec oraz mojej pasji i znajomości języka niemieckiego, którego nauczyłem się jak już wspomniałem w szkole średniej.

Moja siostra pojechała do Niemiec żeby uzbierać pieniądze na wymarzony ślub na Hawajach. Czemu akurat tam? Z prostego powodu, podoba jej się ceremonia oraz te egzotyczne miejsce oraz niepowtarzalna sceneria. Do zachodniego kraju wyjechała już około czterech lat temu. Jej narzeczony z kolei pracował w naszym kraju. Zarabiał nawet dobrze. Wspólnie planowali przyszłość. Ja z kolei bardzo tęskniłem za siostrą i postanowiłem ja tam odwiedzić. Z początku nie wiedziałem skąd wziąć pieniądze na taką podróż. Umówiłem się z rodzicami, że mi pożyczą a ja jak będę pracował to im oddam. Na ten układ poszli bez chwili zastanowienia. Znalazłem w internecie ofertę przewozu busem do Niemiec.

Od najmłodszych lat pragnąłem pojechać do Niemiec. Mówiono mi, że żyje się tam lepiej i więcej się zarabia. Postanowiłem, że będę pilnie uczył się języka niemieckiego w szkole i gdy dorosnę pojadę w upragniona podróż. Lata mijały szybko, coraz więcej umiałem mówić i pisać w języku niemieckim. W końcu po ukończeniu szkoły średniej mogłem udać się w podróż. Długo zastanawiałem się czy pojechać. Poszukałem w internecie i znalazłem przewóz osób do Niemiec.

Transport do Belgii to jeden w możliwych przewozów międzynarodowych w tym wypadku osób. Dzięki takim przewozom możemy:

• przejechać do miejsca zatrudnienia za granicą,
  • wyjechać na wycieczkę,
  • wysłać paczki,
  • przewieź większy bagaż,
  • przetransportować auto.

Z pomocą przyszły mi przewozy międzynarodowe do Niemiec kiedy musiałem znaleźć transport za zachodnią granicę. Zaczęło się od postanowienia wyjazdu do parków narodowych w Niemczech. Interesuje mnie przyroda oraz jej różnorodność na naszym kontynencie stąd chęć do podróży po nim. Dlaczego akurat Niemcy? Z prostego powodu. Chodzi o koszt podróży. Posiadam niewiele oszczędności, które chcę przeznaczyć na zwiedzanie parków przyrody u naszych zachodnich sąsiadów.

Po przyjeździe na miejsce nie czułem takiego zmęczenia jak jadąc pociągiem. Doszedłem do wniosku, że podróż busem należy do przyjemnych. W Holandii spędziłem dwa tygodnie w czasie których odwiedziłem muzeum, byłem w teatrze oraz w kilku galeriach. Najbardziej utkwił w mojej głowie pobyt na koncercie mojego ulubionego wykonawcy. Zabawa była przednia, ludzie byli mili a muzykę słyszę do tej pory w głowie. Przyszedł czas na powrót. Przewozy osób z Holandii do Polski wyglądają tak jak w Polski do Holandii więc nie miałem kłopotu z powrotem Będę długo wspominał wyjazd do kraju chodaków dlatego, że wybawiłem się za wszystkie czasy i wzbogaciłem się kulturowo.

Już mając dziesięć lat Postanowiłem, że gdy dorosnę pojadę do Holandii. W Holandii bardzo chciałem zobaczyć parki przyrody i zwierzęta, które tam są. Przyrodą zaraził mnie dziadek. Już w dzieciństwie opowiadał mi o zwierzętach i cudach natury. Tak mnie to interesowało, że postanowiłem, iż Ja też będę podróżował po Europie i zwiedzał parki przyrody i krajobrazowe oraz rezerwaty zwierząt. Pomyślałem, gdy będę miał dzieci to też będę im opowiadał o naturze. Mijały lat Ja dorosłem i chciałem pojechać w swoja pierwszą podróż. Miejsce jest już znane.

Nie mam z kim pojechać więc wybieram się sama może w Holandii poznam jakiegoś przystojnego mężczyznę. Na początku myślałam o wylocie z warszawskiego lotniska ale rozmyśliłam się. Zdecydowałam, że wyjadę busem. Wyszukałam bus do Holandii ponieważ bilet jest trochę tańszy i lubię popatrzeć przez okno na zmieniający się krajobraz. Samolotem tak szczerze mówiąc to trochę boję się latać gdyż tyle katastrof było ostatnio. Busem jechało mi się dobrze, co kilka godzin robiliśmy niedługie przystanki po to żeby rozprostować się. Na miejscu przywitała mnie piękna słoneczna pogoda, która utrzymywała się przez cały mój pobyt. Rejs statkiem okazał się niesamowitym przeżyciem. Na plaży zauważyłam mężczyznę, który patrzył się na mnie więc nieśmiało podeszłam. Okazał się być bardzo inteligentnym facetem. Po pogawędce poszliśmy na kawę. Spotkaliśmy się jeszcze kilka razy i wymieniliśmy się numerami telefonów. Niestety nadszedł dzień w którym to musiałam opuścić ten kraj.Busy Holandia Polska przewiozły mnie do miejsca zamieszkania. Chwalę sobie podróż tym środkiem transportu. Jak dla mnie to doskonały sposób na podróżowanie. Jakoś nie czuję się pewnie i tak bezpiecznie jadąc pociągiem.

Jako nastolatek zapragnąłem pojechać do Belgii na mecz mojej ulubionej drużyny piłkarskiej. Kibicowałem jej już od kilku lat oglądając mecze w telewizji satelitarnej i śledząc losy piłkarzy tego klubu w internecie. Lata upływały a Ja wciąż byłem sercem przy moim ulubionym klubie piłkarskim. Kupiłem kilka gadżetów związanych z klubem i kibicowaniem. Miałem między innymi kilka szalików i czapek. Rodzice widząc moje zainteresowanie klubem i zapał z jakim śledzę wyniki postanowili kupić mi bilet i wysłać wraz z opiekunem do Belgii na mecz.

Przyszedł mi do głowy pomysł na sprowadzenie samochodu z zagranicy. W tym celu potrzebowałem lawety. Laweta zabierze i przetransportuje moje auto do kraju nad którym popracują mechanicy. Laweta pojedzie wcześnie rano żeby jeszcze w ten sam dzień wrócić. Lawetę była od przewozy-niemcy.pl po atrakcyjnej cenie, która pozwoliła mi co nie co zaoszczędzić. Dzięki tej firmie miałem możliwość sprowadzenia samochodu z zagranicy. Teraz mogę myśleć o wyremontowaniu auta, które od tak dawna chciałem mieć. Dziękuję tej firmie za możliwość przewozu mojego auta.

Byliśmy w Holandii kiedy to kończył nam się urlop. Bus do Holandii zawiózł nas na miejsce. Wybraliśmy ten środek transportu, ponieważ jest szybki i bezpieczny. Przewozy do Holandii są dość tanie co pozwala na częstsze podróżowanie. W tym kraju braliśmy udział w koncercie pewnego zespołu. Ja pomagałem w budowaniu sceny a kolega występował przed główną atrakcją tego koncertu. Wszystko udało się, było tak jak sobie to zaplanowaliśmy. On zagrał doskonale, a mnie pochwalono za pracę nad sceną. Po wszystkim poszliśmy do miejscowej pizzerii, w której zjedliśmy bardzo smaczną pizzę z serem, mięsem i dodatkami. Później przespaliśmy się w hotelu a rano szykowaliśmy się do drogi powrotnej. Busy Holandia Polska zapewniły nam transport do kraju. Wybraliśmy ten środek transportu, ponieważ można zarezerwować sobie bilet już dużo wcześniej a dla stałych klientów przewidzieliśmy zniżki. Jadąc busem można też zabrać ze sobą zwierzaka ale trzeba to zgłosić wcześniej. My akurat jechaliśmy bez czworonoga ale w razie potrzeby nie ma z tym problemu.

Nadszedł czas na zakup motocykla, którego pragnąłem mieć od zawsze. Motocykl kupiłem w Niemczech. Musiałem przetransportować go do kraju. W tym celu zgłosiłem się do firmy, która zajmuje się przewozem motocykli. Przewóz motocykli to może niezbyt często spotykana forma transportu ale nie wiadomo co może stać się na trasie więc lepiej zadbać o to żeby motocykl sprowadzić w całości. Przewozem zajmie się firma, która oferuje przystępne i korzystne ceny. Gdy przywieziono motocykl od razu postanowiłem wypróbować jego możliwości. W tym celu udałem się na tor wyścigowy. Tam okazało się, że motor sprawuje się bez zarzutu. Doszedłem do wniosku, że pieniądze, które wydałem nie poszły na marne. Teraz mogę jeździć po drogach a w wolnym czasie ścigać się ze znajomymi na torze. Polecam przewóz motocykli. Warto jest zlecić przewiezienie motocykla firmom zajmującym się tym.

Już niedługo wyjazd grupowy do Niemiec. Postanowiłem wyjechać z kolegą i innymi osobami lubiącymi kurorty nadmorskie w Niemczech. Wyjazdy grupowe odbywają się często więc nie muszę brać urlopu. Postanowiliśmy, że spędzimy weekend nad morzem na opalaniu się i kosztowaniu smacznych ryb. Wyjazdy grupowe muszę się przyznać stały się moją pasją, której poświęcam dużo czasu a przede wszystkim pieniędzy. Mam własną działalność i spory dochód więc mogę sobie na to pozwolić.Lubię weekendowe wypady można na nich zapoznać się z pięknymi europejkami, z którymi tak bardzo lubię się spotykać i rozmawiać. Wyjazdy grupowe, których było już sporo przywołują wspomnienia. Lubię jak towarzyszą mi wspomnienia poprzednich wyjazdów i osób, z którymi miałem przyjemność rozmawiać. W sobotni wieczór wybrałem się z kolegą na taneczny parkiet, żeby tańczyć z poznanymi kobietami i pić sok bananowy z parasolką. Po tanecznym wieczorze udaliśmy się do hotelu odpoczywać po tak męczącej zabawie. Następnego dnia wypłynęliśmy w rejs niedużym statkiem. Morze było spokojne, a niebo słoneczne ani jednej chmurki. Po kilku godzinach pobytu na morzu wróciliśmy do portu gdzie udaliśmy się na posiłek. Po tak spędzonym weekendzie wróciliśmy do kraju.

Zbliżały się moje urodziny i potrzebowałem miejsca, w którym mógłbym je zorganizować. Wpadłem na pomysł żeby odbyły się w hotelu, w którym jest basen i restauracja. Chciałem żeby część urodzin odbyła się na basenie a część w restauracji. Musiałem jeszcze zadbać o obsługę imprezy. Obsługa imprez okolicznościowych kosztuje dość sporo ale mam znajomego, który zna właściciela firmy zajmującej się między innymi tym. Skontaktował mnie z nim. Poprosiłem żeby policzył mi nie za drogo. Po krótkich negocjacjach ustaliliśmy cenę. Moich gości przewozić będzie firma, która posiada busy. W krótkim czasie zorganizowałem zaproszenia. Rozesłałem i już prawie wszystko zrobiłem co trzeba było. Zostało mi ustalenie menu. Po konsultacji z mamą ustaliliśmy co będzie serwowane. Tak o to zapiąłem wszystko na ostatni guzik.

W Belgii jestem już od dwóch lat. Pracuję w gospodarstwie rolnym. Czas szybko mija. Bardzo tęsknię za rodzinom. Od jakiegoś czasu rodzina przysyła mi paczki. Paczki do Belgii przewozi busem firma zajmująca się przewozem osób. Paczki dostaję co 3 miesiące. W paczkach tych jest odzież oraz drobiazgi, które są mi potrzebna. Ja z kolei przesyłam rodzinie pieniądze, które odkładam po to żeby moja córka miała za co iść na wymarzone studia. Córka ma na imię Kamila i pragnie zostać dziennikarką.

Firma, z którą przeprowadzaliśmy się stanęła na wysokości zadania. Żadne z naszych mebli nie zostały uszkodzone z czego jesteśmy zadowoleni. Firma przeprowadziła nas szybko i bez zbędnych kosztów i strat. Polecamy firmę Fast Trans nie tylko do przeprowadzek ale również do przewozu osób, transportu motocykli i samochodów na lawecie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanej usługi. Będziemy polecać tą firmę naszym znajomym.